9.2.14

HAUL! HAUL! HAUL! - Online ψώνια από OFarmakopoiosMou.gr

Σίγουρα έχεις δει και ακούσει πολλά για τα online φαρμακεία. Το ίδιο και εμείς. αποφασίσαμε λοιπόν αν δοκιμάσουμε ένα από αυτά.

Κάνοντας μια γρήγορη έρευνα με βάση τα προϊόντα που ψάχναμε, καταλήξαμε στο OFarmakopoiosMou.gr γιατί είχε ικανοποιητική ποικιλία και καλές τιμές. Πληρώσαμε με αντικαταβολή. Επειδή η παραγγελία μας ξεπερνούσε τα 30 ευρώ δεν πληρώσαμε έξοδα αποστολής και παραλάβαμε το πακέτο μας σε 2 εργάσιμες. Απλή διαδικασία και άμεση εξυπηρέτηση.



Έλα λοιπόν να σου δείξουμε τα πραγματάκια που διαλέξαμε.  Τα περισσότερα ήταν στη wish list μας εδώ και καιρό και θέλαμε πολύ να τα δοκιμάσουμε. 

 Mild Cleanser - Panthelol Extra
Το συγκεκριμένο προϊόν το αγοράζουμε δεύτερη φορά και εννοείται ότι μας αρέσει. Είναι ένα ήπιο πολυχρηστικό καθαριστικό με αντισηπτική δράση που εμείς το χρησιμοποιούμε ως καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή. Περιέχει πανθενόλη, ουρία και χαμομήλι. 

Purifying Treatment Shampoo - Phyto
Το κουραστικό θεματάκι μας με τη λιπαρότητα στο έχουμε αναφέρει πολλές φορές. Αποφασίσαμε λοιπόν αν δοκιμάσουμε αυτό το ρυθμιστικό σαμπουάν κατά της λιπαρότητας από τη Phyto με αιθέρια έλαια κίτρου. Υπόσχεται ανάλαφρα μαλλιά με όγκο και έχει έντονο άρωμα από εσπεριδοειδή.

Propoline - Σαμπουάν Εξισορρόπησης για Έντονη Λιπαρότητα - Apivita
Άλλο ένα σαμπουάν που θέλουμε να τεστάρουμε για τον ίδιο ακριβώς λόγο, ψάχνοντας για λύση στο πρόβλημα της λιπαρότητας. Περιέχει πρόπολη, μέντα και δεντρολίβανο. Η μυρωδιά του τελευταίου υπερισχύει. Επίσης υπόσχεται ανάλαφρα και λαμπερά μαλλιά.

Cleansing - Τονωτική Λοσιόν Καθαρισμού - Apivita
Είναι μία λοσιόν με πρόπολη για ήπια αντισηπτική δράση και κίτρο που δροσίζει και τονώνει. Είναι κατάλληλη για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες. Περιέχει αιθέρια έλαια λεμόνι και τεϊόδεντρου που ρυθμίζουν τη λιπαρότητα και χαρίζουν matte όψη και αιθέριο έλαιο αγριοκυπάρισσου που αναζωογονεί. Μυρίζει έντονα εσπεριδοειδή.

Cleansing - Gel Καθαρισμού - Apivita
Είναι το αντίστοιχο gel καθαρισμού για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες με πρόπολη και κίτρο. Τα πήραμε σε set, θα τα χρησιμοποιήσουμε φυσικά συνδυαστικά και έχουμε πραγματικά μεγάλες προσδοκίες. 

Αφρόλουτρο Κέρδος - Korres
Είναι μία travel size συσκευασία που ήταν δώρο με τις αγορές μας. Αγαπάμε γενικά τα αφρόλουτρα από Korre. Το συγκεκριμένο μας θυμίζει σαν μυρωδιά γλυκό αντρικό άρωμα.

Intimate - Apivita
Είναι ένα απαλό gel καθαρισμού με χαμομήλι και πρόπολη για την καθημερινή υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής. Καταπραΰνει τους ερεθισμούς και εμποδίζει την ανάπτυξη παθογόνων μικροοργανισμών. Εμπλουτισμένο με βιολογικό αιθέριο έλαιο λεβάντας προσφέρει αίσθηση φρεσκάδας.

Express Beauty with Propolis - Apivita
Φακελάκια μάσκας για τη νεανική λιπαρή επιδερμίδα με πρόπολη, ελίχρυσο και αιθέριο έλαιο λεμόνι που έχουν στυπτικές ιδιότητες και βοηθούν στην εξισορρόπηση της λιπαρότητας. Παράλληλα υπόσχονται μείωση των ατελειών και βελτίωση της υφής και της όψης της επιδερμίδας. 

Express Beauty with Ginkgo Biloba - Apivita
Ένα προϊόν που μας ενθουσίασε σαν ιδέα και το παραγγείλαμε χωρίς δεύτερη σκέψη. Φακελάκια με μάσκα ματιών για τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες. Περιέχει εκχυλίσματα ginkgo biloba και εκχυλίσματα από αγγούρι και χαμομήλι που περιποιούνται την ευαίσθητη περιοχή των ματιών και προσφέρουν ενυδάτωση και λάμψη. Ανυπομονούμε να τα δοκιμάσουμε!

Express Beauty with Grape - Apivita
Όταν ξεκινάμε να επιλέξουμε μάσκες από την Apivita δεν μπορούμε να σταματήσουμε εύκολα. Φακελάκια λοιπόν με αντιρυτιδική μάσκα ματιών. Περιέχουν συνδυασμό ελαίου από σταφύλι και άγριας βρώμης που απαλύνει τις ρυτίδες και τις γραμμές έκφρασης και ενισχύει τη σφριγηλότητα και την ελαστικότητα της επιδερμίδας.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που επιλέξαμε στην πρώτη μας αγορά από ηλεκτρονικό φαρμακείο. Έχεις δοκιμάσει κάτι από αυτά; Εμείς ξεκινάμε τις δοκιμές, αν λοιπόν θέλεις να μάθεις λεπτομέρειες σε αναλυτικότερο review για κάποιο από αυτά, αρκεί να μας το πεις.

Τα συμπεράσματα από την πρώτη μας εμπειρία αγορών από ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι πολύ θετικά και σίγουρα θα το κάνουμε ξανά. Είναι εύκολη και γρήγορη διαδικασία και σίγουρα οικονομικά συμφέρουσα σε σύγκριση με το φαρμακείο της γειτονιάς. Θέλουμε λοιπόν να δοκιμάσουμε και άλλα φαρμακεία καθώς και πολλά ακόμη προϊόντα. Εσύ έχεις παραγγείλει ποτέ προϊόντα από online φαρμακείο; Πως σου φαίνεται σαν ιδέα;

Μέχρι το επόμενο post



21 σχόλια:

  1. Κορίτσια μου, το καθαριστικό κι η λοσιόν της Apivita είναι αυτά που χρησιμοποιώ τους τελευταίους μήνες και μου αρέσουν πάρα πολύ....Από την Apivita μου αρέσει επίσης πολύ το καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή που περιέχει tea tree...Και συνήθως παραγγέλνω και εγώ από online φαρμακείο (είναι μακράν οικονομικότερα) ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φαινονται ολα υπεροχα το καθαριστικο με κιτρο και προπολη το εχω και εγω φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω εχω και την μασκα με σταφυλι και την χρησιμοποιω συχνα, επισης την λοσιον και καθαριστικο προσωπου με κιτρο...λατρευω την μυρωδια του...αλλα επειδή τον χειμωνα εχω μονο λιγο λιπαροτητα στο Τ το χρησιμοποιω το καλοκαιρι και μου ταιριαζει τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο haul,αν και δεν έχω ψωνίσει ποτέ από online φαρμακείο σίγουρα σύντομα θα το κάνω!!!Θέλω και εγώ να δοκιμάσω κάποια πράγματα από Apivita γιατί δεν έχει τύχει μέχρι στιγμής!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα online φαρμακεία συμφέρουν πολύ σε σχέση με τα συνοικιακά πλέον!

      Διαγραφή
  5. Με γειαααααααααα!! Να τα χαρείτε όλα!! Κι εγώ προτιμώ τα online φαρμακεία για τις αγορές μου γιατί είναι πολύ πιο οικονομικά και σου στέλνουν και δειγματάκια!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ολα υπεροχα.πλεον δεν αγοραζω απο φαρμακειο αλλα μονο απο online φαρμακειο. απιστευτες προσφορες, διαλεγεις οτι θες χωρις να σου πασαρουν αυτο που θελουν να πουλησουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν έχω παραγγείλει ακόμη ηλεκτρονικά όμως σκέφτομαι να το κάνω στο μέλλον . το τζελ καθαρισμού με το κίτρο της Apivita είναι το αγαπημένο μου και το χρησιμοποιώ κοντά χρόνο. Δεν τελειώνει γρήγορα και η τιμή είναι καλή. Αφήνει μια φρεσκάδα στο δέρμα μου και δεν θέλω να το αλλάξω. Θα ήθελα να μάθω για τα σαμπουάν της λιπαρότητας διότι έχω και εγώ ένα θεματάκι με τα δικά μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζουμε τα σαμπουάν και θα σου πούμε σύντομα εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία και χρήσιμα πραγματάκια πήρατε!Με γεια!Την τονωτική λοσιόν της Apivita την απέκτησα κι εγώ πρόσφατα και μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο haul!
    Έχω κι εγώ κάποια από αυτά τα πραγματάκια στην wishlist μου, και σκέφτομαι να τα παραγγείλω από online φαρμακείο :)
    Επίσης, θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε προιόντα της Apivita <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Apivita με κλειστά μάτια! Δεν έχουμε δοκιμάσει ποτέ προϊόν της και να μας απογοητεύσει.

      Διαγραφή
  10. Ενα καταπληκτικο σαμπουαν κατα της λιπαροτητας ειναι το l'Ymolla... ειναι καταπληκτικο και στα hondos θα το βρειτε ευκολα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design