7.6.14

Haulάκι από iHerb!

Πριν από κάποιες μέρες έφτασε η τελευταία παραγγελία μας από το iHerb. Δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη γιατί ο βασικός λόγος που την κάναμε αρχικά ήταν για να αντικαταστήσουμε το Stippling Brush των Real Techniques που μας διαλύθηκε.





Αυτό λοιπόν είναι ένα mini haul post για αν σου δείξουμε τα προϊόντα που επιλέξαμε. Είναι όλα εργαλεία μακιγιάζ.

Stippling Brush - Real Techniques
Ναι! Ναι! Είναι το stippling πινέλο από Real Techniques και αν και το προηγούμενο μας διαλύθηκε σε κάτι λιγότερο από μήνα, το αγοράσαμε ξανά. Το αποτέλεσμά του με το foundation είναι απίστευτα φυσικό κι έτσι υποκύψαμε ελπίζοντας πως το προηγούμενο ήταν απλά ένα ελαττωματικό κομμάτι.

Custom Coverage Buffing Brush - Ecotools
Αυτό το buffing πινέλο από Ecotools ήταν η δεύτερη επιλογή μας για πινέλο foundation. Δίνει εξίσου εξαιρετικό αποτέλεσμα με το stippling των Real Techniques και η πρώτη μας εντύπωση είναι ότι σαν ποιότητα ίσως να είναι και λιγάκι καλύτερο.

Stipple Brush - e.l.f.
Κάπως έτσι μπήκαμε στον πειρασμό να δοκιμάσουμε και το stipple πινέλο από την e.l.f. Προς το παρόν δεν μας έχει ενθουσιάσει. Οι τριχούλες του είναι λιγότερο πυκνές και περισσότερο εύκαμπτες απ'ότι θα θέλαμε και δεν μας βολεύει ιδιαίτερα.

Miracle Complexion Sponge - Real Techniques
Αν και γενικά αγαπάμε να χρησιμοποιούμε πινέλα για την εφαρμογή του foundation, δεν μπορούσαμε να μην τσεκάρουμε αυτό το σφουγγαράκι από Real Techniques.  Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν έχουμε ακόμη συμφωνήσει αν μας βολεύει ή όχι.

Αυτά ήταν τα πιο πρόσφατα iHerb ψώνια μας. Παλιότερο haul μπορείς να δεις εδώ. Εσύ αλήθεια πως εφαρμόζεις το foundation στο καθημερινό σου μακιγιάζ;

Μέχρι το επόμενο post




7 σχόλια:

  1. To stippling brush από real techniques το έχω κι εγώ, είναι πράγματι πολύ καλό! Το δικό μου το έχω ένα χρόνο, ίσως και παραπάνω και δεν έχει πάθει τίποτα! Της elf δεν μου αρέσουν πολύ τα πινέλα ειδικά σε σύγκριση με τα real techniques. Eco tools δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, αν και θέλω, γιατί ακούω και διαβάζω πάντα πολύ καλές κριτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαλασμένο stippling brush πονάει!!! χιχι! Ελπίζουμε ότι απλά ήταν ένα ελαττωματικό κομμάτι. Το elf κι εμάς μας ψιλοαπογοήτευσε. Τα ecotools τα συνιστούμε ανεπιφύλακτα!

      Διαγραφή
  2. Το Stippling Brush μου διάλυσε κι εμένα οπότε αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως δεν είναι σύμπτωση... Το elf νομίζω είναι καλύτερο για ρουζάκι ή μπρονζερ επειδή ακριβώς δεν είναι πυκνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Λες ε; Και το ξαναπήραμε! Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
      Το elf τελικά κι εμείς για ρουζάκι θα το χρησιμοποιούμε μάλλον, έχεις απόλυτο δίκιο.

      Διαγραφή
  3. Kαι εγω εχω βαλει τα πινελα real techniques στο ματι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design