26.11.13

Dry Shampoo - Our First (Disappointing) Experience

Αποφασίσαμε σε αυτό το post να μην σου γκρινιάξουμε πολύ για τα μαλλιά μας. Άλλωστε το πήραμε απόφαση. Είναι η εκδίκηση της φύσης. «Τα ταλαιπώρησες τόσα χρόνια, τώρα θα σε ταλαιπωρήσουν αυτά!» είναι σαν να μας λέει μία φωνούλα.


Και για να καταλάβεις τι εννοούμε… Στα πλαίσια της ‘healthy hair’ φάσης που περνάμε, έχουμε αποφασίσει, όπως ξέρεις, να αποφύγουμε τις χημικές εργασίες στα μαλλιά μας και να επιστρέψουμε στο φυσικό μας χρώμα. Αυτό είχε προφανώς επιπτώσεις στον τύπο των μαλλιών μας και καταλήξαμε με ξηρές ταλαιπωρημένες άκρες, αλλά super λιπαρές ρίζες. Super λιπαρές όμως! Να λούζεσαι δηλαδή το πρωί και το βράδυ της ίδιας μέρας να νιώθεις ήδη την πρώτη λιπαρότητα, το επόμενο πρωί δε να μην ξέρεις πώς να τα σώσεις για να βγεις από το σπίτι.


Και για πες μας, γίνεται να λούζεσαι κάθε μέρα; Αποφασίσαμε λοιπόν κι εμείς να αγοράσουμε ένα από τα πολυσυζητημένα ξηρά σαμπουάν. αν δεν τα έχεις ακούσει, είναι σαμπουάν σε μορφή σπρέι που ψεκάζεις στις ρίζες των μαλλιών σου, κάνεις ένα ελαφρύ μασάζ και υπόσχονται πως απομακρύνουν τη λιπαρότητα και χαρίζουν όγκο.

Όταν σκεφτόμασταν ποιο να επιλέξουμε ανάμεσα στις οικονομικότερες μάρκες, η πωλήτρια μας ενημέρωσε για μία προσφορά κι έτσι καταλήξαμε σε ένα ακριβότερο, το Cleanse Dry Shampoo (Day 2 Freshness) από την Toni&Guy.

Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά. Ναι, έχει πολύ ευχάριστο άρωμα και συμπαθητική συσκευασία, αλλά αυτά που υπόσχεται δεν τα κάνει. Αντιθέτως, νομίζουμε πως βαραίνει τα μαλλιά ακόμη περισσότερο και σε μία ώρα έχουν γίνει χειρότερα από ότι ήταν πριν το χρησιμοποιήσεις. Σε σημείο που σκέφτεσαι: «Δεν μπορεί! Λες να έχω κάνει εγώ κάτι λάθος;» Αλλά δεν χρειάζεται πια και ειδικές γνώσεις για να χρησιμοποιήσεις ένα ξηρό σαμπουάν.

 Μπορεί βέβαια να είχαν τέτοια αντίδραση μόνο τα δικά μας μαλλιά. Ποιος ξέρει; Σίγουρα όμως για εμάς ήταν η αποτυχία του μήνα, δεν θα το αγοράσουμε ξανά και με πολλή επιφύλαξη θα αγοράσουμε ξανά οποιοδήποτε αντίστοιχο προϊόν.

Αν έχεις παρόμοιο θέμα και έχεις βρει το τέλειο σαμπουάν (ξηρό ή και κλασικό) για τα λιπαρά μαλλιά σου που σε έχει αφήσει ικανοποιημένη, θα το εκτιμούσαμε πολύ αν μοιραζόσουν μαζί σου την ‘ανακάλυψή’ σου, μιας και εμείς καταλάβαμε πως δεν είναι και τόσο εύκολο και ακόμα ψάχνουμε.

Help! Help! Help!


Μέχρι το επόμενο post


17 σχόλια:

  1. Έχω ξηρά μαλλιά, δεν λαδώνουν ποτέ ευτυχώς,
    αλλά μου άρεσε πολύ το review σου! Από άλλες bloggers έχω ακούσει για το dry shampoo
    Klorane από το φαρμακείο.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! Θέλω και εγώ να δοκιμάσω κάποιο ξηρό σαμπουάν αλλά οι γνώμες που ακούω είναι τόσο διχασμένες που ακόμα δεν το έχω αποφασίσει.
    Έχω όμως ένα μικρό tip για τα λιπαρά μαλλιά: λουζόμαστε το πρωί και όχι το βράδυ.
    Το βράδυ το δέρμα του κεφαλιού μας εκκρίνει έτσι και αλλιώς σμήγμα. Αν εμείς το καθαρίσουμε πριν τον ύπνο, το αποτέλεσμα είναι ότι θα εκκρίνει ακόμα περισσότερο για να ισορροπήσει την απώλεια. Αντίθετα, το πρωινό λούσιμο απομακρύνει την βραδινή λιπαρότητα και το βράδυ το κεφάλι μας βρίσκει την ισορροπία του. Το δοκίμασα καθώς είχα φτάσει μα λούζομαι κάθε βράδυ και το μαλλί μου να είναι πάλι χάλια το πρωί και τουλάχιστον έφτασα στο λούσιμο μέρα παρά μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ που μοιράστηκες το tip μαζί μας! Δυστυχώς εμείς ούτως ή άλλως λουζόμαστε πρωινές ώρες τις περισσότερες φορές, αλλά τίποτα! :'( ίσως έχει αν κάνει και με το βαθμό λιπαρότητας της καθεμιάς... Δοκίμασε και εσύ κάποιο να μας πεις, μήπως και καταφέρουμε να διώξουμε την αρνητικότητα μας απέναντι σε αυτά τα προϊόντα!

      Διαγραφή
  3. Έχω το ίδιο πρόβλημαααααα!!!!!Και μάλιστα πολύ μακριά μαλλιά που είναι αδύνατον να λούζω και να ισιώνω κάθε μέρα!!Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ το ξηρό σαμπουάν της syoss.Στα δικά μου μαλλιά κάνει δουλειά.Δεν το χρησιμοποιώ πολύ συχνά αλλά για εξαιρετικές περιπτώσεις σώζει την κατάσταση.Αλλά και αυτό είναι αμφιλεγόμενο προιόν...Σε πολλές κοπέλες δεν λειτουργεί. Εγώ ψεκάζω πολύ λίγο, αφήνω να δράσει και μετά "ανακατεύω" με τα δάχτυλα. Όσον αφορά το σαμπουάν χρησιμοποιώ το orzene beer για λιπαρά μαλλιά και την αντίστοιχη μαλακτική κρέμα.Μου τα κρατά περίπου 2 μέρες...(ενώ άλλα μία με το ζόρι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα syoss από ό, τι έχουμε ακούσει οι γνώμες διχάζονται όντως! Ακόμη κι έτσι είναι ρίσκο να το δοκιμάσεις..

      Διαγραφή
  4. Παλι καλα που δεν εδωσα βαση σε τετοιου ειδους σαμπουαν!

    Κοριτσια αν θελετε ριξτε μια ματια

    http://zaxarikaiomorfia.blogspot.gr/2013/11/its-christmas-idea-for-beauty-bloggers.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Πάλι καλά δε λες τίποτα, Ζαχαρούλα! :P
      Την ιδέα σου την είδαμε ήδη και δηλώσαμε συμμετοχή! :D

      Διαγραφή
  5. Το μόνο που έχω δοκιμάσει είναι το (πάμφθηνο) της Batiste το οποίο είναι οκ για ώρα ανάγκης αλλα δεν θα έλεγα οτι το χρησιμοποιώ συχνά γιατί έχω ξηρά μαλλιά και το χρειάζομαι μόνο για τις αφέλειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα έχει να κάνει και με τις ανάγκες των μαλλιών κάθε φορά. Το έχουμε ακουστά το Batiste, αλλά θα μπορούσε να ανταποκριθεί άραγε και αυτό σε πιο λιπαρά μαλλιά;

      Διαγραφή
  6. πω πω απογοήτευση...κρίμα για μια τέτοια μάρκα!δυστυχώς εγώ δεν έχω να σας προτείνω κάτι γιατί φτου φτου τα μαλλιά μου δεν λαδώνουν καθόλου εύκολα!γιατί βρε κορίτσια δεν ρωτάτε την κομμώτριά σας ?θα ξέρει κάτι παραπάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανήκεις στις τυχερές εσύ! Θα το ψάξουμε λίγο ακόμα, μήπως υπάρχει κάποια όντως αποτελεσματική λύση!

      Διαγραφή
  7. έχω δοκιμάσει κι εγώ ξηρό από άλλη εταιρία , τίποτα, χειρότερα τα έκανε, ακριβώς όπως τα λέτε, δεν έχω βρει ακόμα λύση στο θεμα λιπαρότητα, φαντάσου ότι τα έβαψα στο φυσικό τους πρόσφατα απλώς για να μη λαδώνουν τόσο γρήγορα...δεν άντεχα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα!πριν από καιρό είχα αντιμετωπίσει περίπου το ίδιο πρόβλημα (χρησιμοποιούσα κάθε μέρα σίδερο ισιώματος και πιστολάκί με πολύ ζεστό αέρα με αποτέλεσμα τα μαλλιά μου απο την ρίζα μέχρι την μέση περίπου να είναι λιπαρά κ οι ακρες κατάξερες) η μόνη λύση που είχα βρει ήταν η βρεφική πούδρα. Χρησιμοποιούσα μία απλή πούδρα για μωρά ως εξής: αρχικά χώριζα τα μαλλιά μ στα 2 σαν να έκανα χωριστρα μετά έβαζα στο χέρι μου μια πολύ μικρή ποσότητα (σαν ενα κέρμα των 5 λεπτών) κ τν άπλωνα κάνοντας απαλό μασάζ περίπου μισό εκατοστο κάτω απο την ρίζα και ξαναχώριζα τα μαλλιά μου κ εκανα τν ίδια διαδικασία και στο τέλος χτένιζα κανονικά τα μαλλιά μ. Χρειάζεται προσοχή στα πολύ σκούρα μαλλιά γτ αν δεν απλωθεί καλά τα κάνει να φαίνονται γκρίζα. Η διαδικασία την 1 φόρα μου πήρε λίγο παραπάνω αλλά μέσα σε λίγο καιρό δεν μου έπαιρνε πάνω απο 2-3 λεπτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία λύση! Σε ευχαριστούμε πολύ που τη μοιράστηκες μαζί μας! Θα το δοκιμάσουμε, γιατί την περίπτωση να αγοράσουμε ξανά παρόμοιο προϊόν την έχουμε αποκλείσει. Εμείς έχουμε ακούσει και για τη μαγειρική σόδα, ότι λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. :D

      Διαγραφή
  9. Σας κατανοω τόοοοοοσο πολύ!! Δεν υπαρχει πιο σπαστικο πραγμα απο τα λιπαρα μαλλια!! Εγώ πριν βρω καποιο dry shampoo χρησιμοποιούσα baby powder της fissan και με βόλευε αρκετά αν σκεφτείς ότι είναι απλά πούδρα για μωρά! Εχω δοκιμάσει και το dry shampoo της syoss το οποίο αρχικα μου άρεσε (αν και αφήνει κάποια λευκα υπολείμματα στα μαλλιά) αλλα μου τελειωσε παρα πολυ γρηγορα και δεν ξερω αν σας το προτείνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design