14.9.13

Surprise,doll! It's a haul!

Έχεις καταλάβει ότι τα haul posts είναι από τα αγαπημένα μας! Και για ποια γυναίκα δεν είναι άλλωστε;! Οι μέρες που αποφασίζουμε να βγούμε για ψώνια είναι για μας περιπέτεια. Μια περιπέτεια που θα θέλαμε να μην έχει τέλος! Επειδή, όμως, όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, άλλη μια μέρα γεμάτη shopping έφτασε στο τέλος της ( μέχρι να έρθει η επόμενη, φυσικά!). Και ήρθε η ώρα να μοιραστούμε μαζί σου τη χαρά μας και να σου δώσουμε ιδέες για τα επόμενα δικά σου ψώνια!




Πρώτη στάση: Hondos Center


Η ιστορία έχει ως εξής. Από την αρχή του καλοκαιριού ψάχναμε το matte & messy της Loreal. To ψάξαμε σε supermarkets, σε συνοικιακά μαγαζιά με καλλυντικά… Τζίφος. Και εκεί που οι ελπίδες μας είχαν χαθεί, τα Hondos Center ήταν για μας η όαση! Και λόγω ξέφρενου ενθουσιασμού που επιτέλους το βρήκαμε εκεί, καταλαβαίνεις ότι δε μπορούσαμε να αρκεστούμε σε ένα μόνο για αυτό και πήραμε δύο μπουκαλάκια με το θαυματουργό «αλατόνερο»! Το έχουμε δοκιμάσει ήδη κάποιες φορές και μας αρέσει – όχι μόνο για το καλοκαίρι. Θα ετοιμάσουμε σύντομα review για να σου πούμε τη γνώμη μας αναλυτικά.

Και αφού ησυχάσαμε έχοντας στο καλαθάκι μας το πολυπόθητο matte & messy, είπαμε να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε τα ψώνια μας. Πήραμε, λοιπόν:




1. Λοσιόν καθαρισμού της Nivea. Απαραίτητη αφού η προηγούμενη λοσιόν μας τελείωνε και έπρεπε να καλύψουμε το κενό :P Βρήκαμε προσφορά στο συγκεκριμένο προϊόν, τα 2 στην τιμή του ενός. Εκτός αυτού θέλαμε να δοκιμάσουμε ούτως ή άλλως και μία λοσιόν από τη Nivea.







2. Δύο μάσκες  Ventus beaute. Μία μάσκα peel off με αγγούρι και μία μάσκα για βαθύ καθαρισμό με λάσπη από τη νεκρά θάλασσα και ιχνοστοιχεία. Αγαπάμε τα δικά μας «beaute» απογεύματα της Κυριακής!





3. Ένα body lotion με άρωμα cranberry & chocolate που ερωτευτήκαμε από την πρώτη στιγμή που το μυρίσαμε. Είναι σε σωληνάριο, που μας άρεσε ιδιαίτερα γιατί μπορούμε να ελέγχουμε καλύτερα την ποσότητα που χρησιμοποιούμε κάθε φορά.






 Επόμενη στάση τα Jumbo από τα οποία πήραμε:
-      Μία χτένα για πιο απαλό χτένισμα
-      Ένα βουρτσάκι με ελαφρόπετρα




Τέλος, στο δρόμο του γυρισμού περνώντας έξω από τα Achilleas Accessories έπεσε το μάτι μας στις ταμπέλες των προσφορών και είπαμε να ρίξουμε και εκεί μια ματιά. Βγήκαμε από το μαγαζί με ένα ζευγάρι σκουλαρικάκια ( καταφέραμε να συγκρατηθούμε) που θέλαμε πολύ καιρό και αγοράσαμε με προσφορά -50%  στην αρχική τους τιμή.


Και κάπως έτσι τελείωσαν και αυτά τα ψώνια. Ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε όλα όσα αγοράσαμε και φυσικά περιμένουμε ήδη πώς και πώς την επόμενη μας ... περιπετειούλα!

Έχεις χρησιμοποιήσει εσύ κάποιο από αυτά τα προιόντα; Είτε ναι είτε όχι, θα θέλαμε τη γνώμη σου και τα σχόλια σου!

Μέχρι το επόμενο post

24 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς! Μην το δοκιμάσεις εάν δεν έχεις κάποιο σοκολατένιο γλυκό στο σπίτι! Πραγματικά σου ανοίγει την όρεξη!

      Διαγραφή
  2. μεγειά!!!!λοιπόν,οι μάσκες τα σπάνε,έχω δοκιμάσει τις περισσότερς από την εταιρία!!επίσης και η λοσιόν είναι απίστευτη,βέβαια εγώ έχω τη μπλε,αλλά πιστεύω και η πράσινη το ίδιο θα κάνει!!!και επίσης αυτήν την κρέμα σώματος απλά τη λατρεύω!!έχουμε πολλά κοινά,χεχε@@@ανυπομονώ για το review του αλατόνερου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Και μαζί να πηγαίναμε για ψώνια τόσα κοινά δεν θα παίρναμε!!! Χαιρόμαστε πολύ για τις μάσκες γιατί επειδή δεν τις έχουμε ξαναδοκιμάσει τις πήραμε λίγο επιφυλακτικά. Stay tuned για το review του matt&messy!

      Διαγραφή
  3. Τελειο haul, μου αρεσουν πολυ αυτες οι αναρτησεις ειναι σαν να ψωνιζω και εγω μαζι σας χαχα Το εχω το matt & messy και μου αρεσει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία τα σκουλαρικάκια!!! Μου φαίνεται απίστευτο που δε βρίσκατε το σπρέι, εγώ το έχω δει παντού... πάντως από την ημέρα που το πήρα μόνο αυτό χρησιμοποιώ!!!

    Να τα χαρείτε όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το body lotion πρεπει να μυρίζει υπέροχα! Να μας πείτε και πως σας φάνηκαν οι μάσκες πάντα θέλω να δοκιμάζω νέες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το body lotion πραγματικά σου ανοίγει την όρεξη! Εννοείται πως θα σας ενημερώσουμε!

      Διαγραφή
    2. Μου άρεσε αυτό το body lotion...Φαντάζομαι το βρίσκουμε στα Hondos Center σωστά?

      Chadlen

      Διαγραφή
    3. Ναι, σίγουρα θα το βρεις στα Hondos και αξίζει μια δοκιμή!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το cranberry & chocolate κάτι μου κάνει!! Σε τι τιμούλα είναι; ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααα τι πανέμορφα σκουλαρίκια είναι αυτά;
    Και πόσο ενδιαφέρον body lotion (πολύ ιδιαίτερο άρωμα)..
    Να τα χαρείτε όλα κορίτσια μου :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τις μασκες προσωπου τις αγαπω,ειναι οτι πρεπει για beaute τη Κυριακη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι καινούργια στο blog σας και βλέπω ότι είναι πάρα πολύ ωραίο! Cranberry ΚΑΙ σοκολάτα;;; Φαίνεται έξτρα δελεαστικο!!! Και οι μάσκες προσώπου είναι ό,τι πρέπει για Beaute και χαλάρωση! Για τα σκουλαρίκια με τις κουκουβάγιες δεν το συζητώ! Αγαπώ οτιδήποτε έχει επάνω του κουκουβαγάκια!!!! ( κούπες, σελιδοδείκτες, κολιέ, ρούχα) Μέχρι και στο blog μου τις έχω για σηματάκι!! :D:D
    Φιλιά, Μπέτυ http://mintfloraldiary.blogspot.gr/ (αν θέλετε μπορείτε και εσείς να γίνεται followers στο δικό μου blog :D)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ! Ερχόμαστε κι εμείς επισκεψούλα στο blog σου!

      Διαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design