28.1.14

Foundation Disappointment...

Όπως μαρτυρά και ο τίτλος, αυτό το post  είναι για ένα προϊόν που δυστυχώς μας απογοήτευσε. Στην αναζήτηση ενός foundation που θα προσφέρει όλα όσα ζητάμε, δοκιμάζουμε αρκετά από διαφορετικές εταιρείες. Άλλα μας αρέσουν περισσότερο και άλλα λιγότερο. Σιγά σιγά λοιπόν θα σου μιλάμε γι’αυτά στα empties posts μας όταν θα έχουμε ολοκληρωμένη γνώμη. Το συγκεκριμένο όμως foundation δεν θα το χρησιμοποιήσουμε ξανά ώστε να το τελειώσουμε και να το δεις εκεί.


Πρόκειται για το Foundation της σειράς ColorTrend από την Avon που απευθύνεται σε νεανικές επιδερμίδες. Εμείς το έχουμε στην απόχρωση ivory beige.



Οι εντυπώσεις κατά την εφαρμογή είναι θετικές. Απλώνεται εύκολα και είναι αρκετά καλυπτικό με φυσικό αποτέλεσμα. Τα προβλήματα ξεκινούν λίγη ώρα αργότερα. Όχι απλά δεν κρατά μακριά τη λιπαρότητα και δεν μένει αναλλοίωτο (αν και σεταρισμένο με πούδρα), αλλά μοιάζει να την επιδεινώνει και σε δυο-τρεις ώρες αισθάνεσαι τη βάση του μακιγιάζ σου να ‘λασπώνει’, να μαζεύεται σε σημεία του προσώπου σου και φυσικά αν το αγγίξεις να ξεβάφει στα δάχτυλά σου.


Μπορεί απλά να μην είναι το κατάλληλο για το δικό μας λιπαρό δέρμα που χρειάζεται κάλυψη και σταθερότητα και ίσως σε μία κοπέλα με ξηρό δέρμα να λειτουργούσε καλύτερα. Εμείς παρόλα αυτά είχαμε άλλες προσδοκίες και ομολογούμε ότι απογοητευτήκαμε.

Μέχρι το επόμενο post

9 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά γενικότερα εκτός από τα βερνίκια της η Avon με έχει απογοητεύσει..
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε δοκιμάσει προϊόντα από την Avon που μας άρεσαν πολύ, ειδικά τα μηχανικά μολύβια ματιών, αλλά το συγκεκριμένο μάλλον ήταν λάθος επιλογή.

      Διαγραφή
  2. και εγώ αντιμετώπισα ανάλογο πρόβλημα συν ότι η απόχρωση ήταν πιο σκούρα απ ότι στο βιβλιαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ ημουν ετοιμη να το παρω...αλλα εχω πολυ λιπαρη επιδερμιδα.:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρίμα να είναι τόσο άσχημο προϊόν!Η Avon πάντως απ'ότι έχω καταλάβει διχάζει με τα προϊόντα της!Κάποια είναι πολύ καλά και κάποια καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έχω δοκιμάσει και μ΄ έχει απογοητεύσει οικτρά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω θα κάνω την διαφορά και θα πω ότι το χρησιμοποιω και εγω τώρα και δεν μου ειναι καθόλου λιπαρο, η επιδερμίδα μου είναι μεικτη και δεν γυαλιζω καθολου όταν το φοράω, για εμενα που θελω ελαφρια κάλυψη είναι μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έχω και εγώ το συγκεκριμένο αλλά δε το χρησιμοποιώ γιατί είναι πολύ ρευστό και δεν καλύβει καθόλου. Αλλά από την άλλη τόσο οικονομικό που είναι δε περίμενα να κάνει και θαύματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design