9.11.13

Beauty Test Box Οκτωβρίου - Our Passion Box Part 2!

Εδώ και περίπου δύο βδομάδες ήρθε και στα δικά μου χέρια το μαγικό κόκκινο κουτάκι Οκτωβρίου και για έναν ακόμη μήνα το αγάπησα λιγάκι παραπάνω. Ώρα λοιπόν να σου δείξω κι εγώ τι βρήκα στο δικό μου κουτάκι τον Οκτώβριο.



Πάμε λοιπόν να το δούμε αναλυτικά.

Χειροποίητο Φυσικό Σαπούνι Σώματος - Ast Products
 Άλλο ένα σαπουνάκι από τα Ast Products που διακοσμεί το μπάνιο μου γιατί, το παραδέχομαι, το βρίσκω τόσο όμορφο και χαριτωμένο που λυπάμαι πραγματικά να το χρησιμοποιήσω. Είναι εμπλουτισμένο με αγνό λάδι αβοκάντο, δεν περιέχει parabens και μοιάζει με γλυκό γλυφιτζουράκι.

Hydra Glide Lipstick, No 21 Cacao - Sothys
Ένα κραγιόν έκπληξη από τη Sothys σε μία πολύ όμορφη φθινοπωρινή απόχρωση του καφέ. Έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος και είναι ιδιαίτερα ενυδατικό. Έχει διάρκεια τέσσερις-πέντε ώρες. Θα προτιμούσα να διαρκεί λίγο περισσότερο, αλλά σίγουρα μπήκα στον πειρασμό να δοκιμάσω κι άλλα χρώματα.  

Travel Manicure Kit - CND
Στο δικό μου kit manicure πέτυχα ένα όμορφο ροζ βερνίκι νυχιών στην απόχρωση #154 Tropix και ένα top coat. Μου άρεσε πολύ τόσο η απόδοση όσο και η διάρκειά τους σε συνδυασμό και βρήκα την ιδέα του mini kit τέλεια για ταξίδια.

Lip Balm SPF - Panthenols
 Την Panthenols την ήξερα ήδη και μου άρεσε πολύ, αλλά δεν είχε τύχει να δοκιμάσω κάποιο lip balm της εταιρείας. Το συγκεκριμένο προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και αντηλιακή προστασία. Περιέχει αγνά φυτικά έλαια που θρέφουν τα χείλη και προστατεύουν από την ξηρότητα. Το δικό μου έχει υπέροχο άρωμα καρύδας και είναι ιδανικό για απαλά χειλάκια.

Αποσμητικό Roll On - Panthenols
Αυτό είναι ένα προϊόν Panthenols που είχα ξαναδοκιμάσει κι έτσι χάρηκα όταν το είδα στο κουτάκι μου. Αν και γενικά προτιμώ τα αποσμητικά σε μορφή spray, το συγκεκριμένο μου άρεσε αρκετά. Δεν έχει την 24ωρη διάρκεια που υπόσχεται (και δεν έχω βρει και κανένα που να την έχει…), αλλά αφήνει μία ευχάριστη αίσθηση δροσιάς και δεν περιέχει οινόπνευμα.

Hair Shampoo Dead Sea Salt - By Nature
Σαμπουάν με άλατα από τη Νεκρά Θάλασσα και πανθενόλη. Τα ιχνοστοιχεία και οι ουσίες που περιέχει παρέχουν αντιφλεγμονώδη, αναζωογονητική δράση, θρέφουν την τρίχα και φροντίζουν την επιδερμίδα. Μου άρεσε το άρωμά του.

Lifelikes Handmade Creations
Το extra δωράκι μου αυτό το μήνα είναι ένα χειροποίητο βραχιολάκι από τις Lifelikes! Είναι σε ένα πολύ όμορφο μπλε χρώμα με χρυσή λεπτομέρεια και φιογκάκι! Ταιριάζει τέλεια με κάθε jean outfit (και όχι μόνο) και έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου αξεσουάρ.

Αυτά είναι τα προϊόντα που περιείχε το δικό μου Beauty Test Box Οκτωβρίου. Πως σου φάνηκαν; Αν δεν έχεις δει το κουτάκι της Γωγώς για αυτό το μήνα, θα βρεις το σχετικό post εδώ.

Μέχρι το επόμενο post

9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα! Έχω ήδη μπει στον πειρασμό να το δοκιμάσω τον επομενο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα τα προιόντα,να τα χαρείς όλα!!Πολύ ωραίο το κραγιόν από Sothys!
    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ κι εγώ δεν θέλω να τα χαλάω τα σαπουνάκια που έχουν ωραία σχήματα!
    έχετε βραβειάκι από μένα...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ! Θα το ετοιμάσουμε πολύ σύντομα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα πραγματάκια...Το γλειφιτζουράκι-σαπούνι τέλειο

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο, δηλαδή τέλειο τι κρίμα που δεν το πρόλαβα...
    Ελπίζω να προλάβω τον επόμενο μήνα να κάνω μια πολύμηνη συνδρομή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design