7.10.13

Beauty Test Box Σεπτεμβρίου - Our Passion Box #2

Ένας ακόμη μήνας κι ένα ακόμη κόκκινο κουτάκι στην πόρτα μου. Άργησα λιγάκι, αλλά τώρα έχω ακόμη καλύτερη γνώμη για όλα όσα θα σου δείξω. Αν δεν έχεις ήδη διαβάσει το post της Γωγώς για το δικό της κουτάκι (που μεταξύ μας το ζήλεψα λίγο αυτό το μήνα) θα το βρεις εδώ.



Πάμε λοιπόν να ανοίξουμε πάλι παρέα το δικό μου κουτάκι ομορφιάς!

Βάλσαμο Φρεσκάδας GEHWOL (20ml)
Είναι μία δροσιστική κρέμα που υπόσχεται πόδια γεμάτα φρεσκάδα. Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει αίσθηση λιπαρότητας. Αν έχεις πρόβλημα κακοσμίας σίγουρα αξίζει να την δοκιμάσεις. Εγώ μπορώ να σου πω πως δρα καταπραϋντικά και ανακουφίζει αρκετά τα κουρασμένα πόδια. Μετά από ώρες ορθοστασίας στη δουλειά είναι πλέον ο καθημερινός μου σύμμαχος.

Μάσκα Προσώπου Skintelligence από την Reviderm (15ml)
 Είναι ιδανική για ταλαιπωρημένα και ευαίσθητα δέρματα, καθώς εξισορροπεί και καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα, επαναφέροντας την επιδερμίδα στη φυσική της κατάσταση. Επιπλέον έχει πολύ ευχάριστο άρωμα.

BB Cream UV Protection Aden Cosmetics (40ml) 
Η γνωστή και αγαπημένη πλέον ΒΒ Cream της Aden με δράση 5 σε 1! Ενυδατική κρέμα, βάση μακιγιάζ, φον ντε τεν, προστασία από τις ακτίνες του ήλιου και μεσαία κάλυψη. Εεεε, δεν υπάρχει και κάτι περισσότερο να ζητήσει κανείς! Απλώνεται ομοιόμορφα και έχει υπέροχο άρωμα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι αυτή που βρήκα στο κουτί μου είναι στην απόχρωση 3-Medium και σίγουρα θα προτιμούσα μία πιο ανοιχτή απόχρωση.

Ενυδατική Κρέμα με SPF 15 Panthenols (50ml)
 Λάδι Αβησσυνίας, Πανθενόλη, βιταμίνη Ε και φυτικά εκχυλίσματα είναι τα βασικά συστατικά αυτής της κρέμας προσώπου που ενυδατώνει την επιδερμίδα, προστατεύει από τους περιβαλλοντικούς παράγοντες και τις ακτίνες του ήλιου και προλαμβάνει την εμφάνιση ρυτίδων. Έχει ελαφριά σύνθεση και απορροφάται αρκετά εύκολα.

Χειροποίητο Φυσικό Σαπούνι Σώματος Ast Products
 Είναι ένα χειροποίητο φυσικό σαπούνι σώματος με βάση τη γλυκερίνη, εμπλουτισμένο με αγνό λάδι αβοκάντο και πλούσιο σε βιταμίνη Ε για να φροντίζει και να περιποιείται σε βάθος την επιδερμίδα. Όλα αυτά βέβαια, εάν παραβλέψεις το υπέροχο σχήμα του σαν vintage γοβάκι και δεν το λυπηθείς όπως εγώ και αποφασίσεις να το χρησιμοποιήσεις! Το δικό μου λοιπόν θα στολίζει το μπάνιο μου για αρκετό καιρό σίγουρα.

 Τέλος, η έκπληξη στο κουτί μου για αυτό το μήνα είχε την υπογραφή της Lady Marian που ήδη γνώριζα και αγαπούσα τη δουλειά της και είναι αυτό το υπέροχο κρεμαστό λαχταριστό cupcake.

Αυτό ήταν το δικό μου Beauty Test box Σεπτεμβρίου και ήδη ανυπομονώ για το κουτάκι του Οκτώβρη. Βρίσκω την όλη διαδικασία απίστευτα διασκεδαστική! Εσύ έκανες τη συνδρομή σου; Ποιες είναι οι δικές σου εντυπώσεις;

Μέχρι το επόμενο post

8 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα πραγματακια, απορω η bb cream πως θα ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή! Έχει καλή κάλυψη και υπέροχο άρωμα! Παρόλο που το συγκεκριμένο χρώμα φαινόταν λίγο σκούρο, έγινε ένα με την απόχρωση του δέρματος!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο κορίτσια!!! Το σαπουνάκι-γοβάκι ποοοοοοσο τέλειο και γλυκούτσικοοοο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα καινούρια σου προϊόντα...Να τα χαρείς...

    Καλή εβδομάδα.
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πολύ, κορίτσια! Το λατρέψαμε και ανυπομονούμε ήδη για το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design