27.7.15

My Bridal MakeUp Story & Some Tips!

Σήμερα είναι για μένα μία πολύ πολύ ξεχωριστή και γιορτινή μέρα. Είναι η πρώτη επέτειος του γάμου μου. Πριν από ένα χρόνο στις 27 Ιουλίου ξύπνησα πανικόβλητη, έφτιαξα στα γρήγορα ένα καφέ κι έκανα ένα όσο γινόταν πιο χαλαρωτικό μπάνιο. Το πρώτο κουδούνι στην πόρτα ήταν η μητέρα μου και η αδερφή μου με τα πιο πλατιά χαμόγελα και τα πιο παρακμιακά τραγούδια γάμου να παίζουν στο κινητό. Το δεύτερο κουδούνι λίγο αργότερα ήταν η Μάιρα, η makeup artist.


Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να μιλήσουμε για νυφικό μακιγιάζ. Εννοείται πως δεν είμαι επαγγελματίας του είδους και γι’αυτό οι γνώσεις μου και τα tips που θα σου δώσω στο τέλος βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στη δική μου εμπειρία.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Αγαπώ πολύ τη διαδικασία του μακιγιάζ, αλλά ήξερα από την πρώτη στιγμή πως για εκείνη την ημέρα ήθελα τη φροντίδα ενός επαγγελματία. Ξεκίνησα λοιπόν περίπου ενάμιση μήνα πριν να σκέφτομαι πως θα επιλέξω τον makeup artist που θα αναλάβει το νυφικό μου μακιγιάζ και επειδή δεν είχα χρειαστεί κάτι αντίστοιχο νωρίτερα και δεν είχα κάποιον ήδη δοκιμασμένο, η πρώτη μου σκέψη ήταν να απευθυνθώ σε makeup artists που δούλευαν για συγκεκριμένες εταιρείες που εμπιστευόμουν και προτιμούσα.

Έκανα δοκιμαστικά με τρεις-τέσσερεις διαφορετικούς επαγγελματίες και ήταν και όλοι πραγματικά ταλαντούχοι και εξαιρετικοί στη δουλειά τους. Θα με πεις μάλλον παράξενη, αλλά έφευγα κάθε φορά με υπέροχα μακιγιάζ που μόνη μου δεν θα μπορούσα να καταφέρω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα, αλλά όχι με το μακιγιάζ που ήθελα να έχω τη μέρα του γάμου μου.


Στους γάμους επικρατεί γενικά το κλισέ του ροζ και κάτι τέτοιο ήταν το πρώτο που μου πρότειναν. Αντιπαθώ το ροζ. Για να καταλάβεις, δεν έχω ούτε ένα ροζ μπλουζάκι στη ντουλάπα μου. Δεύτερο κλισέ: το φυσικό μακιγιάζ είναι ιδανικό για νύφες. Δεν αμφιβάλω. Αλλά για ποιες νύφες; Μιλάς σ’εμένα που θα κάνω smokey eyes κάθε μέρα στη δουλειά! Αν εμφανιστώ με φυσικό μακιγιάζ στην εκκλησία, δεν θα με αναγνωρίσει ούτε ο γαμπρός. Τρίτο κλισέ: η καλοκαιρινή νύφη πρέπει να είναι ηλιοκαμένη. Εγώ αγαπώ τη λευκή επιδερμίδα μου όλο το χρόνο. Τόσο απλά.

Κάθε φορά λοιπόν ένιωθα πως το μακιγιάζ της πρόβας δεν ήταν κάτι που εξέφραζε εμένα και δυστυχώς επίσης οι περισσότεροι επαγγελματίες του μακιγιάζ δεν ήταν πολύ συζητήσιμοι. Το θετικό αποτέλεσμα ήταν πως ήξερα πλέον τι ήθελα και τι όχι για εκείνη την ημέρα. Το αρνητικό, ότι δεν είχα βρει τον άνθρωπο που θα το έκανε πραγματικότητα.


Κι αυτό ήρθε τυχαία. Σε ένα κατάστημα καλλυντικών που πέρασα μια μέρα για βόλτα είχε promotion μιας εταιρείας και μία κοπέλα έκανε δωρεάν μακιγιάζ για δυο-τρεις μέρες. Η κοπέλα χαμογελαστά επέμεινε να μου κάνει ένα μακιγιάζ και φυσικά δέχθηκα. Ομολογώ ότι δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία και την άφησα απλά να μου κάνει ότι ήθελε αυτή, αφού μετά απλά θα γύριζα σπίτι. Μόλις όμως είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη ήξερα πως είχα βρει αυτό που έψαχνα. 


Ήταν ακριβώς αυτό που σκεφτόμουν. Ένα makeup look ‘Χιονάτη’, με κατάλευκη επιδερμίδα, ροδαλά μαγουλάκια και κατακόκκινα χείλη, που είχε όμως και κάτι από τον πιο τρελό εαυτό μου, super έντονο, rock μαύρο eyeliner. Εννοείται πως δεν θα άρεσε σε όλους. Το μακιγιάζ είναι άλλωστε πάντα θέμα γούστου. Ήταν όμως χαρακτηριστικό για εμένα, ήταν ο εαυτός μου.



Αυτή ήταν η δική μου bridal makeup ιστορία. Ελπίζω να μην σε κούρασα. Αν ετοιμάζεσαι κι εσύ για την μεγάλη σου μέρα, έχω να σου δώσω πέντε βασικά tips που πρέπει να λάβεις υπ’όψιν σου.

1. Άκουσε τις προτάσεις των makeup artists με προσοχή, αλλά μη ντραπείς να ζητήσεις αυτό που θέλεις εσύ. Είναι το δικό σου πρόσωπο και η δική σου μέρα.
2. Μην προσπαθήσεις οπωσδήποτε να ακολουθήσεις τα makeup trends της εποχής ή τα looks των celebrities. Ότι δείχνει όμορφο στα μοντέλα των περιοδικών δεν σημαίνει πάντα πως μας ταιριάζει.
3. Μην προσπαθήσεις να αποκλίνεις τρομερά από την καθημερινότητά σου. Δεν θέλεις να είσαι μία άλλη εκείνη τη μέρα, αλλά η καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού σου.
4. Επένδυσε σε προϊόντα που χαρίζουν διάρκεια, ειδικά αν είσαι καλοκαιρινή νυφούλα. Αγαπάμε τα primers!
5. Σκέψου τις φωτογραφίες! Όποιο look και style μακιγιάζ και να επιλέξεις, πρέπει να ζητήσεις αψεγάδιαστη επιδερμίδα (χωρίς τα προϊόντα να δείχνουν πάνω σου βαριά), καλοσχηματισμένα φρύδια και φυσικές λάμψεις.

Extra Tip:
Προετοίμασε αρκετό καιρό πριν το δέρμα σου με πολλές μάσκες και τα αγαπημένα σου προϊόντα περιποίησης. Όσο πλησιάζει όμως η μέρα του γάμου σου απέφυγε να δοκιμάσεις καινούρια προϊόντα. Ποτέ δεν ξέρεις πως ακριβώς θα αντιδράσει η επιδερμίδα σου.

Και μην ξεχνάς, το μακιγιάζ του γάμου σου είναι πολύ σημαντικό να κάνει εσένα να νιώθεις άνετα και όμορφα. Θα φορέσεις άλλωστε το πιο ευτυχισμένο σου χαμόγελο και θα λάμπεις ούτως ή άλλως.

Μέχρι το επόμενο post

13 σχόλια:

  1. πολυ σωστά τα λες! εγω σε περιπου 3 μηνες παντρευομαι, και δεν θελω κανεις να μου επιβαλλει κατι, θελω να ειμαι αυτη που ειμαι! εχεις απολυτο δικιο! εγραψες πολυ ομορφα την ιστορια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο ποστ!
    Το μακιγιαζ που εκανες μου αρεσει πολυ, ειναι πρωτοτυπο και ρομαντικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεωρώ ότι πολύ σωστά τα είπες!Δεν είμαι νύφη ούτε προετοιμάζομαι,αλλά ακούω συνέχεια για γάμους και βλέπω πολλές γνωστές κατά καιρούς να παντρεύονται,οπότε μοιραία σκέφτομαι κι εγώ τη διαδικασία!Κάποιες αφήνονται ολοκληρωτικά στον επαγγελματία "που ξέρει αυτός" και βγαίνουν άλλος άνθρωπος,εκτός προσωπικού στυλ και στο τέλος δεν είναι ικανοποιημένες αλλά πού χρόνος για αλλαγή!!Οποτε,καλύτερα απαιτητική νύφη παρά αγνώριστη νύφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο άρθρο! Και πολύ "έξυπνη" στιγμή να το μοιραστείς μαζί μας μετά από 1 χρόνο ακριβώς :)
    Νομίζω πως συμφωνώ σε όλα μαζί σου, εκείνη η μέρα είναι δική σου και πρέπει να μακιγιαριστείς με τον τρόπο που να αισθάνεσαι ο εαυτός σου και όχι κάποια άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το μακιγιάζ που είχες και οι φώτος!!
    Ευτυχώς εγώ ζω με την makeup artist μου και δεν αγχώνομαι... μόλις της πω θα πάω εκεί θα φοράω αυτό ξέρει να μου βάλει αμέσως χρώμα και να είμαι ο εαυτός μου αλλά αν θελήσω κάτι διαφορετικό το συζητάει και το προσαρμόζει!! :)
    Υγεία κι ευτυχία σας εύχομαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε δεν είμαστε όλες τόσο τυχερές (σε ζηλεύουμε να ξέρεις!)
      Ευχαριστωωωωωώ πολύ! :D

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραία ανάρτηση και πολύ ωραίες φωτογραφίες. Κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design