3.9.13

BeautyTestBox Αυγούστου- Love at first Sight! - Part II

Ήρθε και η σειρά μου να σου δείξω το δικό μου Αυγουστιάτικο Beauty Test Box! Το μικρό κόκκινο κουτάκι έφτασε στα χέρια μου για πρώτη φορά και κατάφερε να με ξετρελάνει. Ας το ανοίξουμε όμως μαζί!



Το δικό μου κουτάκι περιείχε εφτά προϊόντα και μία υπέροχη εκπληξούλα!
Ας τα δούμε ένα ένα!

Mini Άρωμα “L” Lolita Lempica - La Bellezza
Είναι ένα άρωμα που το ξέρω ήδη καλά και το αγαπώ. Φρουτώδες, ανάλαφρο και καραμελένιο είναι ένα από τα αγαπημένα μου αρώματα για το καλοκαίρι. Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν η mini συσκευασία σε μορφή roll on γιατί έτσι μπορώ εύκολα να έχω το άρωμα στην τσάντα μου και να το ανανεώνω όποτε και όπου θέλω.

Make Up Healthy Mix - Bourjois - No 56 Light Bronze (30 ml)
 Είναι ίσως το προϊόν που θα ευχαριστηθώ λιγότερο από όλα όσα είχε το κουτάκι μου γιατί η απόχρωσή του είναι πολύ πιο σκούρα από αυτή της επιδερμίδας μου. Δυστυχώς δεν μαυρίζω ποτέ. Θα προσπαθήσω όμως να το αναμείξω με κάποιο πιο ανοιχτό foundation ή απλά θα το χαρίσω σε μια φίλη. Με μια πρώτη ματιά μπορώ να σου πω ότι έχει κρεμώδη υφή και ημι-ματ φινίρισμα.

Hand Dream Cream - Oriflame (30 ml)
Υπέροχη πιπεράτη λουλουδένια μυρωδιά. Δεν είναι καθόλου λιπαρή και απορροφάται αρκετά εύκολα αφήνοντας τα χέρια απαλά και ενυδατωμένα.

Eye Contour Cream - Pirin Dream Replenishing (5ml)
Ένα προϊόν που πραγματικά ανυπομονούσα να δοκιμάσω και ευχόμουν να βρω στο κουτί μου είναι αυτή η κρέμα ματιών. Πιστεύω τρομερά στη δύναμη της πρόληψης και θεωρώ την κρέμα ματιών μου σημαντικό σύμμαχό μου τα τελευταία 7 χρόνια. Απλά τώρα που πάτησα τα τρομακτικά 30 ψάχνω για κάτι ακόμη πιο σίγουρο και αποτελεσματικό. Είναι λοιπόν μία 24ωρη αναπλαστική κρέμα ματιών για ηλικίες άνω των 27 που υπόσχεται πως μειώνει τις λεπτές γραμμές, τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο κάτω από τα μάτια. Ενώ είναι φυτικό προϊόν χωρίς parabens. Σαν πρώτη εντύπωση μπορώ να σου πω πως δεν έχει πολύ ευχάριστη μυρωδιά, αλλά αν όντως κάνει όσα υπόσχεται ποιος θα κολλήσει στη μυρωδιά;

Βερνίνι νυχιών - LASplash - No 12146 Blowfish Hot Pink (full size)
 Είναι ένα πολύ ζωντανό καλοκαιρινό ροζ που πρέπει να ομολογήσω πως  το συμπάθησα αν και δεν είμαι καθόλου fan του ροζ. Αυτό που λάτρεψα σίγουρα είναι το όνομά του! Έχει εύκολη εφαρμογή και τέλεια απόδοση χρώματος. Στεγνώνει επίσης αρκετά γρήγορα. Σε λίγες μέρες θα μπορώ να σου πω και για τη διάρκειά του.

Cream Bath - Azade - Cococnut (300ml)
Ένα κρεμώδες αφρόλουτρο που νιώθεις ότι ενυδατώνει και τρέφει την επιδερμίδα σου. Έχει απίθανο τροπικό άρωμα καρύδας. Πιο καλοκαίρι δεν γίνεται! Μετά την πρώτη δοκιμή σκέφτηκα να το αποθηκεύσω σε κάποιο ντουλαπάκι και να το χρησιμοποιήσω ξανά σε λίγους μήνες όταν θα αναπολώ το φετινό καλοκαίρι και θα αισθάνομαι πως το επόμενο είναι ακόμη πολύ μακριά. Έτσι για να μου φτιάξει τη διάθεση!

Hydrating Face Mask - Aroma (50ml)
Είναι μία μάσκα προσώπου για ανάπλαση και ενυδάτωση για όλους τους τύπους δέρματος. Περιέχει εκχύλισμα φυκιών, σημαντικά μέταλλα, αμινοξέα και βιταμίνες που διεγείρουν το μεταβολισμό των κυττάρων και προστατεύουν από την απώλεια υγρασίας. Γενικά αγαπώ τις μάσκες προσώπου και όλη τη διαδικασία τους οπότε πιστεύω πως θα την ευχαριστηθώ. 



Η έκπληξη στο δικό μου κουτάκι ήταν ένα χειροποίητο τιρκουάζ-χρυσό βραχιολάκι από τις Sismade που το λάτρεψα αμέσως μιας και είναι στα αγαπημένα μου χρώματα. Διακριτικό και ταυτόχρονα εντυπωσιακό.












 Οι εντυπώσεις μου από το πρώτο Beauty Test Box είναι απίστευτα θετικές. Με ενθουσιάζει το στοιχείο της έκπληξης μια και δεν ξέρεις τι προϊόντα θα βρεις στο δικό σου κουτάκι αλλά και το ότι κάθε κουτάκι είναι διαφορετικό βασισμένο στο προσωπικό μου προφίλ ομορφιάς. Σίγουρα το κόκκινο κουτάκι θα μου χτυπάει από εδώ και πέρα κάθε μήνα την πόρτα! Ήδη ανυπομονώ για το κουτί του Σεπτεμβρίου!

Αν δεν το έχεις ήδη διαβάσει, εδώ θα βρεις τα περιεχόμενα του κουτιού της Γωγώς.

Εσύ το δοκίμασες; Πως σου φαίνεται σαν ιδέα;

Μέχρι το επόμενο post

9 σχόλια:

  1. I totally love the cute little box with all the nice samples...xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο κουτάκι του Ιουλίου που πρόλαβε η αδερφή μου,είχε την κρέμα ματιών η οποία πρέπει να σας πω μετά από ένα μήνα χρήσης είναι ακόμα γεμάτη..χρειάζεται όπως θα καταλάβατςε ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά! Όσο για το makeup που επίσης ήταν στο κουτάκι μας,ενώ και σε μας φάνηκε πολύ σκούρο,μετά από 3-4 μπάνια ήταν ό,τι έπρεπε το χρωματ'ακι του και υπέροχη εφαρμογή.. Αυτή τη φορά θα παραγγείλει η καθεμία το δικό της ..αν προλάβουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς για δύο θα πάμε πάλι! Σας ευχόμαστε να τα προλάβετε! :D Η κρέμα ματιών είναι πραγματικά τέλεια και δεν τελειώνει με τίποτα! Έχεις απόλυτο δίκιο! Ζηλεύω λιγάκι το make up... δεν μαύρισα καθόλου και δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω... και όντως φαίνεται πολύ καλό... σνιφ!

      Διαγραφή
  3. Παρα πολυ ωραια τα κουτακια σας.Να τα χαιρεστε.Ποτε κανατε την παραγγελια?Τωρα ειναι ακομη κλειστες σωστα?Και εμενα μου αρεσει πολυ το συγκεκριμενο συνδρομητικο κουτι.Κυριως λογω εξυπηρετησης....
    Υ.Γ Ειμαι στην αναζητηση κρεμας ματιων.Δυστυχως τα δικα μου ειναι πολυ ευαισθητα.Θα μου προτεινατε την συγκεκριμενη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ! Δεν θυμόμαστε πότε ακριβώς κάναμε την παραγγελία. Τώρα περιμένουμε να ανοίξουν οι συνδρομές για το Σεπτέμβρη.
      Η συγκεκριμένη κρέμα ματιών είναι πολύ καλή. Εμείς βέβαια δεν έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία.

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίο!!!!σε σχέση με κάποια παλιότερα,νομίζω πως έχει βελτιωθεί πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design